tisdag 2 mars 2010

hundvakt

De två senaste dagarna har jag och Vilda agerat hundvakt. Ena dagen åt Yra och andra dagen åt Atlas. Nåja, vilda har väl inte vaktat så mycket mer än sin mig. "Banne den som vågar stjäla min matte"-syndromet dyker upp titt som tätt. Men mest har hon varit glad åt lite sällskap av sin egen sort. Måndagen med Yra blev mest en slappdag (se sovbilderna) medan tisdagen blev lite mer av en alert dag då Atlas kan konsten att hålla tempot uppe ;). Härliga promenader blev det naturligtvis och en del fotande. Jag blir så himla sugen på att skaffa en till hund när jag har två stycken för några timmar, de får ju ut så mycket av varandra!

Yra, lite putt efter att elaka jag har klippt hennes klor

Slökorvar!

Atlas, dreadlock, Pettersson!

3 kommentarer:

  1. Hahaha =) Ja han kan hålla temopot uppe.. Vilken tur att han kom efter er slappdag så han väcker er till liv =)

    SvaraRadera
  2. Haha åh, sött när de sover på rad! :)

    SvaraRadera