onsdag 13 januari 2010

Back on Track

Igår var jag och Vilda iväg och provade ett Back on Track-täcke på Riilo här i stan. Storlek 63 satt perfekt på mitt lilla yrväder så det ska inhandlas så fort jag får in lite pengar. Kanske kan jag få mamma att betala hälften.
Jag tillhör kategorin människa som i princip tycker att täcken till hund är onaturligt och mest kostar en massa pengar som gynnar konsumtionen. Och speciellt till hundar med lång päls. Så att jag skulle falla i "träsket" är lite oväntat. Men med tanke på den kyla som råder för tillfället och det faktum att Vilda är en ganska aktiv hund så har jag valt att se bortom min stolthet och erkänna att de här produkterna faktiskt gynnar mig och min hund. Vartenda ord jag hört om Back on Track har varit positivt och med tanke på att det faktiskt hjälpt sjuka hundar såpass mycket att det tillochmed räknats som doping måste ju betyda att det fyller sin funktion!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du börjat tänka på täcke =) då kan du, jag och anna gå bredvid varandra och matcha varandra (eller hundarna i alla fall) ;o)

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Ska vi börja tävla för "klubb Back on Track" istället om June läggs vilande? :P

    SvaraRadera
  3. Det låter bra ;o) vi kan starta ett lag som heter så hahaha

    SvaraRadera