fredag 28 maj 2010

Åh, jag är sämst på att uppdatera här. Det händer ju så mycket hela tiden! Förra veckan tränade vi på JBK för första gången, ihop med Ulrika och Atlas. Jag tränade olika slalomingångar och kontaktfält (!). Jag har nog dessutom fått min far att ställa upp på att bygga "nedgången" på ett kontaktfält så att vi kan träna ordentligt hemma. Det skulle ge oss jättemycket tror jag! Jag fick en rejäl kick när jag såg hur snabbt Ulrika och Atlas har gått framåt! Atlas sätter kontaktfälten som en smäck nu :)

Trasselsudden Atlas som tittar på sin matte efter ett "släppkommando"


Nästa helg är det dags för tävling i Växjö, ska bli jätteroligt! Dessvärre blir det ingen träning för mig i helgen då jag är i London fram till måndag. Men i veckan får vi köra på hårdträning! under helgen ska Vilda bo hos Minna och hennes bästa vovvevänner Rolex och Boggie, så hon kommer nog få en fin och intensiv helg också utan träning!
Nästa helg är det också dags för marsvinsutställning för min del, den här gången slipper Vilda följa med då jag får skjuts av andra än mamma för en gångs skull. Däremot slipper Vilda inte undan att delta i marsvinsbadandet som pågår några veckor innan utställning. Hon är måttligt road av att få vara marsvinsvakt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar