tisdag 18 december 2012

Livet är orättvist

Jag vill så gärna skriva något fint om en älskad vän och förredetta arbetsgivare som i lördags kväll gick bort, alldeles för tidigt. Men jag har så svårt att finna ord som är tillräckliga.
Eva var en fantastisk människa och kämpe, under de år jag känt henne har hon KÄMPAT för livet, vareviga dag, varje sekund. Ingen jag känner uppskattade de små stunderna så som henne och ingen har på samma sätt lärt mig vilka stunder och ting man faktiskt ska uppskatta med livet. Åren som jag hjälpte till på Framtassen var fantastisk roliga, givande och lärorika. Och jag fick chansen att lära känna en underbar människa. Som för alltid kommer vara oerhört saknad och älskad.

Mina tankar går till hennes närmaste.
Vila i frid, älskade och underbara Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar