fredag 9 april 2010

Idag gick jag och Vilda upp till campingen för att träna lite inför lördagens tävling. Men mina älskade staket hade rasat efter snön! Ack och ve. Några få fanns förvisso kvar och ett av dem hade inte gett upp helt och hållet så vi tog vara på det som gick. Jag hade kånkat med mig mitt slalom också så jag satte upp ett led med fyra pinnar och ett med åtta. Tränade slalomingångar och tempo genom slalomet. Jag är lite nervös inför lördag ska jag få lov att erkänna. För det första så kommer Vilda vara SÅ peppad, hon kommer antagligen plöja igenom banan innan jag ens tagit första steget, för det andra så blir både hon och jag jättetrötta snabbt nu efter att vi haft vinteruppehåll. Och för det tredje så är vi båda lite ringrostiga känns det som. Men det är ju bara en inofficiell tävling, så jag ska inte jaga upp mig i onödan kanske. Det ska bli kul att komma igång, hur det än går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar