måndag 18 april 2011

HIPP HIPP HURRA!

Idag är det Vildas födelsedag!! Den började med en TRÅKIG vistelse i stallet, enligt Vilda. Hur kul är det att vara med matte när hon bara pysslar med andra djur liksom...

Men sedan blev det desto bättre. Vi åkte förbi Rosenlund och hämtade upp Minna, Boggie och Rolex - där fanns det inget som kunde dölja glädjen! Sedan åkte vi gemensamt ut till Hägghult och tillbringade några härliga timmar ute i det somrigaste av väder. Jag och Minna åt och fikade, hundarna badade, busade och sprang mest runt som tokar. Jag hade också köpt med mig extra gott hundgodis från Café Bulldog (där jag numer jobbar, vilket jag glömt berätta...) som de fick smaska i sig mellan varven.

Nu sussar Vilda ganska sött och snart ska vi gå ut på en liten kvällspromenix!

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen Vilda! Hoppas matte har skämt bort dig riktigt mycket =)

    SvaraRadera