lördag 11 juni 2011

Hurtta kyltäcke

Med erfarenher från Bjuv förra sommaren så vet jag att det kan bli väldigt, väldigt varmt på tävlingar under sommaren. Hittills har jag då använt mig av en kylduk från Doggy som varit väldigt väldigt bra och hållt kylan fantastiskt! Jag har också med jämna mellanrum sköljt hela Vilda i kallt vatten, men hon torkar ganska snabbt när det går upp emot 30 grader ute. Och vad det gäller kylduken så är den jättebra när hon ligger stilla, men den har en tendens att trilla av henne när hon rör på sig om man inte fäster den i halsbandet (vilket isåfall innebär att den bara kyler runt halsen), så därför har jag nu beställt ett kyltäcke från Hurtta. Förhoppningsvis dyker det upp på Arken Zoo här i Jönköping inom någon vecka, så att jag har det lagom till Åtvidaberg!







Jag har beställt det i lila, såklart ;)


Ni kan läsa mer om täcket här !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar